2011. október 28., péntek

VALÓSÁG


Ezt most találtam a férjem facebook-os oldalán. A legelső jegyzete. Nem is tudom, melyik a rosszabb: a helyesírása, vagy maga a tény, hogy mindezt még közzé is tette. Legyen az első, hisz a másodikat most én is megteszem. Vajon ez a részemről önlejáratás??

Egy fejezet a szolgálatból.
(Itt a nickneve szerepel), 2011. október 28., 3:24
2011.10.27-én 19:30 kor megérkezik édeske hozzám az őrhelyemre,hogy erősítse az őrzést. Magával hozott egy bazi nagy hamburgert amit alig bírtam lenyomni,majd a kaja után szolgálatba is állt a kocsiba ülve Laptop a kézbe filmet nézve, nyomtuk egy darabig,majd megkívánva egymást a hátsó ülésen szexeltünk egy jót, élvezve az autó ide oda inbojgássát.
Röpültek az érzések kivert a víz,majd újra első ülésen találva magunkat zenét hallgatva múlattuk az időt. Pár óra elteltével éber édeske kinyúlt az ülésen és mély alvásba szenderülve hagyott magamra.Meredő szemekkel néztem őt, milyen édesen alszik majd, takaróval betakarva zenét hallgatva, fényképeztem őt. Már közel 4 óra lesz és még mindig éberen szundikál a megerősített szolgálatom,kint fingom sincs mi zajlik, csak őt nézem,remélem még sokáig élvezhetem éber jelenlétét.
Mi mindig szakszerűen látunk hozzá és hatalmas éberséggel őrzünk mindent és mindenkit. Nyugalom és Biztonság

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése