2011. november 14., hétfő

Munkaügy...

A munkanélkülim továbbra sem érkezett meg, így ismét apukám anyagi támogatásával és kíséretével felszerelkezve elmentem a ráckevei Munkaügyi Központba. Még szerencse, hogy nem vártam a drága férjemre, hogy elvigyen, ugyanis az ügyintéző hölgyem felvilágosított, hogy amíg nem jelenek meg az ellenőrzésen, addig visszatartják a pénzemet. Így most később kapom meg. Nem baj, legalább tovább tart :)
Közben írtam az álommelóhelyem hirdetőjének, hogy nekem még mindig aktuális az álláskeresésem, így örömmel venném, ha az orvosi kezelése után (lehetőleg csak engem) behívna próbanapra. Már nagyon várom, szeptember óta halogatja a betegsége miatt, november közepére ígérte a visszajelzést. Már az van...Nagyon szeretném, ha ez összejönne. Ha csak a fele úgy van, ahogy az állásinterjún mondta, az maga a csoda lenne. Meg tudnám oldani a fiam iskolába vitelét, hazahozatalát, lenne fizetésem, így még egy olcsóbb albérletbe is el tudnék vele menni és végre nyugalmunk lenne....édes álmok, váljatok valóra! Én teszek érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése