2011. december 19., hétfő

Többszörösen jó

Azok a piszkos anyagiak...Sajnos hévvel tudok csak eljutni az irodába, a jegy pedig 460 Ft. Első nap úgy éreztem, senki nem ismeri még a falut sem,  nemhogy az utcát, ahová el kellett volna jutnom időben. Komolyan azt hittem, késéssel fogok kezdeni, de szerencsére sikerült meghajtanom magam, így odaértem. Nagyon kedves családhoz kerültem, anya és lánya valóban szeretetteljesen dolgoznak egymással és a világgal is totál békében vannak. Van egy segítőjük, Móni, aki amolyan mindenes náluk: háztartást vezet, irodai kupacokat rendszerez, stb...és láss csodát: helyi csajszi, és ő is csak 6 órában dolgozik ott a kislánya miatt és autóval jár :D Ugye sejtitek??? Bizony, a drága felajánlotta, hogy a hét 3-4 napján, amikor bemegy az irodába, nagyon szívesen fuvaroz oda-vissza! Így máris még nagyobb kedvvel vállaltam be ezt az egészet. Igazság szerint szinte bármilyen feltétellel elvállaltam volna, mert tényleg nagyon nagy segítség, hogy megtanítanak mindenre. Fizetésről csak két hét után beszéltünk. Kevés, de mégis sok a semmihez képest, főleg, hogy tudást is kapok :) Na és nem elhanyagolandó, hogy közben jelentkeztem az önkormányzatnál is aktív korúak támogatásáért, így két helyről jön egy kis pénz. Kár, hogy több helyre kell kiadnom, de valahol el kell kezdeni a gödörből kilábalást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése