2011. december 19., hétfő

Ugye, hogy ugye???

Újra meg kellett jelennem a munkaügyiben, immáron azért, hogy leadjam a kiskönyvemet. Mielőtt azonban odamentem volna, mérgemben elkezdtem felhívogatni a helyi könyvelőket. A harmadik könyvelőnek itt és Szigetszentmártonban is van irodája. Nem értette először, hogy mit tehetne értem, de amikor kifakadtam, hogy mindenhová gyakorlattal vennének csak fel, de így soha nem tudok tapasztalatot szerezni, megcsillant a remény, hogy ad egy esélyt. Megkért, hogy hívjam vissza másnap (november 29-én) és akkorra eldönti a lányával, hogy bevállalják-e az oktatásomat. Azt hiszem, mondanom sem kell, mennyire izgatottan vártam a másnapot.
Felhívtam. ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS IGENT MONDTAK!!!! Így december 1-jétől elkezdem náluk a gyakorlatszerzést. Mondhatnám úgyis, szakmai gyakorlaton leszek :D Titta örö, e bódottá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése