2011. december 19., hétfő

Ünnepek

Közeledik a karácsony, de nálunk a december csak erről szól. Ugyanis az én drága kisfiam 16-án ünnepli a 7. születésnapját :) Ki is néztem egy kedves ismerős blogjáról egy gusztusos kis gesztenyetortát. Timi biztosított arról, hogy nem lesz könnyű munka, de megéri. Így is lett! Annyira finomra sikerült, hogy még a férjem is megevett 4 szeletet. Még akart is enni, csak akkor nekünk 1-1 szelet jutott volna, mert vittem az irodába is, meg a tesóméknak. Aztán nekiestem a mézeskalács készítésének. Hogy Áronom is boldog legyen és ajándékozhasson, készítettem az osztálytársainak mézeskalács-névtáblákat. Holnap visszük be, remélem, sikere lesz (inkább az ötletnek és szándéknak, mint a külsőnek).
Karácsonyra már megvan a szuper komoly ajándék: egy telefon. Remélem, sikerül megértetnem igazán Áronnal, hogy ez nem játék, hanem azért kell, hogy ha bármilyen ok miatt késnék a suliból, akkor tudjak neki szólni, hogy pl. áll a hév, vagy vmi. Valamint sikerült nagyon olcsón beszereznem a Gazdálkodj okosan! társasjátékot. Gyerekkoromban nagyon szerettem, és bízom abban, hogy Áronnak a játék során értelmet nyer a spórolás, pénzbeosztás, egyszóval az okos gazdálkodás lényege! Nehogymár olyan buta pénzszóró legyen, mint az anyja :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése