2011. október 25., kedd

Gyerekes...

Nagyon nehéz úgy túllépni egy kapcsolat megromlásán, ha a másik fél, a megcsaló jól megnehezíti a dolgot. Én, aki menekülnék és már mindenre rábólintok, ma megkaptam, hogy gyerekes vagyok. Mindez azért, mert megkértem a férjemet, amikor hívta a szeretője telefonon, hogy szíveskedjen kifáradni a lakásból, hallótávolságon kívülre. A szeretővel együtt jót röhögtek, hogy én mennyire gyerekes vagyok. Bizony, már az előző szeretője is megmondta, és az új is. Úgyhogy igazuk van. Fel tudnék robbani!!! Én vagyok gyerekes? Hát én rohanok haza a szeretőmtől és VÉLETLENÜL túl hangosan lejátszom a közös videófelvételt? Én mutogatom minden webhelyen a közös smárolós-kiszívott nyakú képeimet? Én dicsekszem a kisfiamnak, hogy most épp milyen ajándékokat vett a szeretőm???? Könyörgöm, én azt kérem minden nap, hogy ne veszekedjünk, hogy váljunk el szép csendben! Na meg ezt, hogy a házunk előtt ne álldogáljon már a lány még kocsival se, és ha már éjjel-nappal együtt vannak, de még mindig szükségük van telefonos csevejre is, akkor azt legalább ne a fülem hallatára tegyék. Ezek után azonban még én lettem gyerekesnek nyilvánítva, hisz milyen család az, ahol a szeretőnek a SARKON KELL VÁRAKOZNIA,  és a férjnek KI KELL MENNIE A LAKÁSÁBÓL, HOGY TELEFONON BESZÉLHESSENEK!!! Milyen felháborodva mondta!
Pedig olyan szépen indult a nap. Elmentem a helyi jogsegély-szolgálathoz, kértem és kaptam tanácsot. Jó nagyot sétáltam, még a temetőbe is elmentem. Tök jól éreztem magam, erre ez a baromarcú kikiált gyerekesnek, a kis szeretőjével együtt jót röhögve ismét rajtam. Ó, reggel megkért, hogy készítsek már neki bundás kenyeret teával, mert hát a lány nem tudja úgy megcsinálni, mint én. Így ceruzát és papírt ragadtam, és leírtam az általa kedvelt 4 féle étel elkészítésének módját. Amikor átadtam neki, röhögött, de délután észrevettem, hogy csak eltűnt az a kis jegyzetlap. Ennyivel kevesebb gondom lesz :D Legalábbis nagyon remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése